With you I am strong, I feel ten feet tall .

gjorde bloggen bredare och då passade inte den gamla designen så gjorde en ny lite snabbt. de som är lite jobbigt är att min data är cp så jag kan inte se uppdateringen än, utan kmr typ få se hur det blev imorrn kväll. så om det ser helt cp ut, sorry, haha. aja, eftersom jag sov en stund hos babe så är jag ganska pigg fortf men ska väll gå och lägga mej snart ändå .. puss! //s'


 älskar min bästevän, utan henne skulle jag inte klara något alls, <3

"Like a shelter in the storm, I'll keep you warm
Know that you always can count on me 
When everything fails, I'll be the wind in your sails 
Know that you always can count on me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0