sovmorgon i morgon- onsdag

hallå hallå ängel från det blå :)

nu är jag hemma i min soffa och har nyss kollat på DH , äntligen så missade jag inte det. Har precis ätit pizza , sjukt länge sen jag gjorde det så det var gott. skola idag då , först var det musik och då plankade vi igenom låten hurtful- erik hassle. Våran musiklärare sjunger så grymt bra verkligen , så nästa gång ska vi spela låten. Sen rulla dagen på , inget speciellt har hänt .. Efter skolan väntade jag med ida för hon väntade på edman och då kom jesper , sen zara så vi satt och snackade lite sen gick jag hem till pappa för att packa det sista, vi flyttar på fredag, ÄNTLIGEN! nu vill jag bara bort från det gamla huset och börja om på nytt.. Men nu ska jag och mamma beställa mina skolfoton på internet , men ni får ha det bra ... och bäst av allt , sovmorgon till tio i tio i morgon (a)

 

puss/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0