saker som aldrig händer




att jag klipper mig kortare än axlarna igen ... det kan vara fint på andra men jag kommer aldrig klippa mig kort igen, för jag passade inte i det , jag ångrar att jag hade det förut.

att jag slutar sjunga i duschen... jag ääääälskar att sjunga i duschen , det är så grymt kul tycker jag (a) lite pinsamt för jag brukar få höra av min granne att hon hört mig :$

att jag börjar gilla krigsfilmer... min lillebror tvingade mig att kolla på en krigsfilm , i slutet sommna jag , jag är en typiskt sån som älskar typiska tjejfilmer

att jag får MVG i biologi... nejh jag tror inte det va , har G nu och våran lärare e aldrig där och jag rent av är skit dålig på biologi

 

puss /b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0