löördags morgon 12:12

Guuuumorgon sockersöta ni :)




äntligen lördag, idag blir det FEST ! jag är taggad men ändå rätt nervös , jag vet inte varför men. mimsäääään har fyllt sexton så det blir fest för henne. det är typ 80tals tema, eller asså typ starka färger och ni vet sådär. Jag har funderat hela veckan på vad jag ska ha och haft lite ångest nästan , men sen idag kom mamma med pengar och bara åk och köp något då, så nu ska jag snart fixa mig och in till stinsen för att köpa en tröja från bikbok. Hoppas min outfit funkar allfall, sofia bästevän kommer hit innan så ska vi fixa oss. Vem vet , ni kanske har tur och får se våra outfits innan vi drar , kamran och mobilen är med så slå en pling om du vill ngt :)

 


puss / b  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0