lööördagkväll ! :)

tja! :) 
imorse vare match då och de gick väll bra, ledde lääänge men sen i slutet blev de 3-3 ändå -.- men gjorde mål faktiskt, de första :) och mamma sa innan i att moa&jag skulle få fika om någon av oss gjorde mål, så vi sprang emot varandra och skrek FIKA! :D haha men det blev mat istället. och jag va grymt sugen på grillkrydda så vi åkte te en korvkiosk, hihi :) sen va jag med baby och vi hade supertrevligt as allways , kolla lite tv och sen gick vi te centrum och hade kul påvägen dit, haha. åt precis gurka med dipp och kolla topmodel, nu blire film. blir en lugn lördagskväll i soffan tror jag (a) puss! //s'


haha massa seriösa människor och sen kmr jag&moa i bakrunden.. haha, grymt kul vare iaf :) sist jag spela match så vred ja knät ur led, och de va i maj typ :ö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0