lite olika skönhetsgrejjer

provade lite nya stuffs igår som jag tänkte skriva lite om :)
1. en alldeles ny perfym från estée lauder.
luktar gryyymt gott , lite starkt i början men ändå gott liksom . och håller hela dagen, det är typ mitt störta krav på en perfym, att den luktar gott och länge.

2. en sminkborttagningskräm från elizabeth arden.
den va superbra faktiskt. tvättade bort allt smink supersnabbt och lätt . lite klantig som jag är så råkade jag såklart få i ögonen och ja, det sved , men det gör ju typ dom flesta? glömde smörja in mej också men det gjorde inget för borttagningskrämen hade typ inbygd kräm, om ni fattar?

3. en foundation från isadora som typ ska hålla i 16 timmar.
skitdålig! täckte knappt något alls och man blev superfläckig.. ;s huden blev grymt konstig också, som gummi eller något.. nej, inget att rekomendera! 

//s'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0