gissa vem?

som gjort bilden på min arm (a)?

jooo de e faktiskt , bäääästus ! :)


ursäkta dåliga kvaliten , men den togs med min mobil
var ju och kollade på nya huset idag , shit vad grymt det var , kändes direkt som hemma :)
sen drog jag hem och käka , vidare till hallen för att möta upp bästis och ta hand om kiosken ..
riktigt skönt att träffa henne igen , fyyfasen vad jag saknat bruden !
men vi stod där och tjänade in massa pengar , sen kom vääärldens sötaste domare och bah :
bjuder ni på kaffet ?
vi : eeh ... aah okej bara för att det är du ;)
han: aah vad gulliga ni är :)
han: tack så mkt tjejer *blink*
sååå himla söt(a)
sen när vi stått klart våran tid gick vi ner och kollade på våran match 4-4 riktigt spännande .
sen fick vi sitta i seketeriatet , haha vi satt och hitta på namn åt alla och gjorde små historier , skit kul
sen drog jag hem och kollade på körslaget , GO RIIIIGO !
haha , men nu ska jag väl vara lite social på msn ,

puss /b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0