I know you didn't bring me out here to drown, So why am I ten feet under and upside down?

tja! 
det va skitmysigt igår med baby :) vi skulle ju egentligen inte sova i samma säng (pga en sak) men det slutade med att båda sov på luftmadrassen ändå. imorse försökte han få upp mej ett bra tag men kom upp först halv 1 och då åt vi frukost. sen fixa jag mej och sen hänka jag me baby & hans mamma te stinsen för att handla lite nödvändiga saker. sen åkte vi hem te han och va där. jag somnade typ ett tag också för va skittrött och hade superont i huvet :/ aja, sen vid 8 så åt vi och kvart i 10 kom mamma och hämta mej. (jobbigt nu när moppen är snodd att inte kunna åka hem själv :/) är hemma från skolan imorrn me så bilderna från hallansvaret lägger jag in då (a) puss! //s'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0