tredje inlägget

tjäänare alla miljoner bloggläsare! :D
som beckus sa så är det här soffi&roffis blogg, och kan den bli något annat än bäst liksom? nä precis! jag vaknade ungefär... 1 idag iaf, av att mamma väckte mej (a) sen åt jag frulle och lite sånt , titta på tv typ. (för er som inte vet så är jag grymt sjuk) och igår råkade jag kracha min data som jag precis köpt själv för 10 tusen, lyckat va? aja, sen hade jag och mamsen lite skönhets grejjs här hemma och jag sminkade henne och fixade håret och så, och hon blev skitfin! haha sen försökte vi med lite foundation i mitt fejjs och det gick väll sådär (har vattkoppor -.- men det börjar gå bort) aja, på kvällen kom min (väldigt efterlängtade) prins och vi mös mest, gjorde mat och åt typ (smittar inte längre). så , nu blev det ett låångt inlägg, men så får det va!
puss//s'


får bli en grymt gamal bild eftersom jag sitter vid gamla datan. ser ni mina bruna linser? :D & beckus är totalblå like allways (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0