becka hissar & dissar




Moa henriksson - sån underbar flicka , med sån otroligt bra humor, alltid så kul med dej :)
& hon har lovat nu att spana in våran blogg. puss hjärtat 

Dunjacka- i lovet it ! utan dunjacka nu skulle jag inte kunna gå ut, den är alltid så skön



Surkärringen i spärren till tåget- stor fet diss till dej som satt där och kunde inte ens släppa förbi oss fast vi hade busskort , fast den började funka vid fyra och klockan var två.. du sa att vi skulle smsa billijet sen när vi gör de så funkar inte tjänsten , otrevlig och surkärring ... -.-

killar som playar en mitt framför ansiktet på en- grymt dålig stil tycker jag det är , ni blir arga bara man pratar med någon annan kille så håller ni på själv mitt framför ansiktet på en , jag säger inte att alla killar är så men jag menar en viss person ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0