And I know this much is true, baby you have become my addiction.

cha cha!
mamma väckte mej typ 1 idag och sedan dess har jag inte gjort mycket alls. mest kollat på tv, suttit vid datan och sånt man gör när man ä sjuk helt enkelt! just nu är mamsen påväg te coop för att handla saker te cupcakes som jag ska baka när hon kmr hem! hihi ska bli kul :) ser fortfarande ut som ett miffo i fejjset men alla som ser mig imorrn får helt enkelt stå ut, för jag bara måste komma ut och ha lite kul! vi har hallansvar med laget imorrn och jag och beckus sitter först i kiosken och sen på typ kvällen ska vi sitta i seketariatet för någon dammatch typ.. aja, det ska bli skitkul iaf, hallansvar är alltid kul! :D nu ska jag hoppa in i duschen (:
puss! //s'


jag saknar bästevän jätte mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0