mysig söndag 23:32

hallooo! 
drog ju te babe igårkväll, men när jag kom dit så sov han (nörden hade lanat natten innan -.-) hehe så försökte väcka han med en puss men de gick inte så bra, så satte mej vid datan ett tag istället :) men sen vaknade han och vi hade en mysig kväll med film och sånt (a) imorse vakna jag typ halv 1 , fixade mej lite och sen väckte jag babe. sen va vi typ te halv 4, mös mest typ . halv 4 hämta pappa mej, vi åkte te mormor en snabbis så hon fick träffa chili igen och sen vidare till kyrkogården. de va mörk och gryyyymt fint! nästan alla gravar hade ett ljus och minneslunden (som farfar "ligger" i) va täckt av ljus. stälde ett ljus mitt på gräsmattan till min förra kanin, Bamse <3 hihi bara för att vara lite udda sådär (a) sen åkte vi och handla och sen hämta vi babe och i åt här :) efter de mös vi massa och sen kolla vi film , gick ut med chili en stund också. så det har varit en supermysig dag! imorrn börjar praoen. va ju sjuk i typ 3 veckor så hann aldrig leta praoplats så får praoa hos mormor som jobbar på dagis :) men de ska bli najs ändå, känner ju alla där och sånt. sen jobbar mormor bara 4 timmar om dagen också så måndag och fredag jobbar jag 11-15. tisdag-torsdag jobbar jag 14-18, suuupernajs! haha aja, nu blev inlägget nästan en bok typ :o haha puss! //s'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0